Translate

2015/10/25

Sports Day


Sports Day  2015


We had Sports Day at Kitashukugawa Gymnasium today.
It was a little chilly and windy ,but it's sunny.
Children showed their best in front of parents and their guardians.

今日は近くの北夙川体育館でスポーツデーが行われました。
今朝は気温がぐっと下がり、風が冷く、寒い1日でしたが、
快晴に恵まれ、子どもたちはこの日のために一生懸命練習してきた成果を
精一杯披露しました。
まずは選手宣誓!At the opening ceremony we promised to play fair,
comforming to the rules of good sportsmanship,devoting all our energies.
Stretching !  準備体操も忘れずに!
Kinder Class Dance 
いっぱい練習したから最高の踊りができたね☆
Sprint Races 
テープを切るのは私だよ!
Ball Races
お友達と協力して、よいしょ、よいしょ!
Disco Dance
So cool !
Group Gymnastics
Good job, everyone !
Playschool Obstacle Races
保護者の方も参加していただきました。

Thank you for coming and joining!
たくさんのご参加どうもありがとうございました。




No comments:

Post a Comment