Translate

2014/04/11

Going for a walk

Today, We went for a walk instead of playing at the park.
We learned the rules while we walked outside.
今日は、公園までお散歩に行きました。Jr.KinderさんはKinderさんと手を繋いで、お外を歩くときの大切なルールをしっかり学びました!
Hold partner's hand!

Hands up when we cross the street!

At the Shukugawa Park, we crossed the river, walked on the stairs, and saw trains!
夙川公園まで歩き、公園では川を渡ったり、階段を登ったり、電車を見て、いつもよりも少し遠回りをしてスクールまで戻ってきました!
Watch your steps!!
The weather is getting nice, and the colorful flowers are starting to bloom!
Children are looking forward to going to the park everyday!
夙川公園の桜の花はだいぶ散ってしまいましたが、新緑の葉やタンポポなど鮮やかな色のお花が咲き始めていました。お外も暖かくなってきたので、子ども達はお外遊びの時間を毎日楽しみにしています!

No comments:

Post a Comment