Translate

2014/04/17

Tea Party

In Kinder Class, we had a TEA PARTY today!
We brought our best friends and enjoy tea and cupcakes together!!
今日はティーパーティーの日でした!
大好きなお友達をスクールに連れてきて、みんなで一緒に楽しみました!

Do you have any question about my best friend?

After we finished introducing our friends, we started baking cupcakes☆
お友達の紹介が終わったら、カップケーキをみんなで作りました!
mixing, cracking an egg, pouring into a pan... It's fun like we are mommy and daddy!
パパとママになったみたいに、みんな楽しくクッキング♪
It's yummy~

ummmmm... it smells so good!!
We gave some to our friends!!
焼きあがったカップケーキ美味しそう
お友達にも少し分けてあげました。


How is the tea? good?

We gave tea to our friends, too!!
紅茶もお友達にも少しあげました!


We enjoyed so much with friends!!
お友達をスクールに連れてきて、一緒に遊んでとっても楽しかったね♪

No comments:

Post a Comment